1. Warunki ogólne

Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się z treścią Regulaminu. Poniższy Regulamin dotyczy wszystkich zamówień złożonych przez Klienta („Nabywca”, „Klient”, „Ty”, „Ciebie”) w firmie Irena Mańkowska („Safaritents.pl”, „Sklep”, „sprzedawca”, „nas” lub „my”) na stronie internetowej firmy, na stronie dla urządzeń mobilnych, bądź telefonicznie (łącznie „www.safaritents.pl”). Korzystając ze strony www.safaritents.pl i/lub składając zamówienie, akceptujesz niniejszy Regulamin („Regulamin”). Zamówienia mogą składać jedynie osoby, które ukończyły 18 lat i nie są pod opieką prawną opiekuna. Dostępność produktów i usług na stronie www.safaritents.pl w danym momencie nie wskazuje ani nie jest gwarancją, że te produkty i usługi będą dostępne zawsze. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania ze sprzedaży dowolnego produktu w każdym momencie. Klienta obowiązuje wersja Regulaminu dostępna na stronie www.safaritents.pl w momencie składania zamówienia. Nazwy producentów i marki należą do ich właścicieli i prezentowane są w Sklepie wyłącznie w celach informacyjnych. Zdjęcia i wizerunki wyrobów prezentowanych w Sklepie nie są reklamą w rozumieniu prawa, a jedynie informacją handlową o wyrobach w rozumieniu i mogą nieznacznie różnić się od wyglądu rzeczywistego. Korzystając ze strony, przyjmujesz do wiadomości i akceptujesz, że nie będziesz: publikować, przesyłać, redystrybuować, wczytywać ani promować żadnej komunikacji, ani materiałów, które mogłyby mieć negatywny wpływ na naszą działalność, produkty bądź usługi; zachowywać się w sposób ograniczający, utrudniający, przeszkadzający lub uniemożliwiający jakiemukolwiek innemu użytkownikowi korzystanie ze strony www.safaritents.pl bądź wpływający na bezpieczeństwo strony ani używać w tym celu jakiegokolwiek urządzenia używać jakiegokolwiek urządzenia, ani próbować używać jakiegokolwiek silnika, oprogramowania, narzędzia, agenta bądź skryptu, ani innego urządzenia lub mechanizmu (w tym bez ograniczeń tzw. pająków, botów, crawlerów, awatarów lub inteligentnych agentów) w celu nawigowania po stronie i przeszukiwania jej albo kopiowania jej zawartości. Zastrzegamy sobie prawo do natychmiastowego zablokowania dostępu do strony oraz zamknięcia konta jakiegokolwiek użytkownika, który naruszy te zasady lub jakiekolwiek inne zasady będące częścią niniejszego regulaminu.

2. Zamówienia

Produkty zapisane w koszyku, nie są zarezerwowane, dopóki nie sfinalizujesz zamówienia. Kiedy skończysz robić zakupy, kliknij ikonę Koszyk, aby złożyć zamówienie. Zobaczysz informacje o cenie i dostępności produktów. W tym momencie możesz jeszcze edytować swoje zamówienie. Kiedy nie chcesz już nic zmieniać, przejdź do etapu finalizacji. Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Po wysłaniu zamówienia wyślemy kolejną wiadomość z linkiem do strony, na której można śledzić zamówienie. Jeśli potrzebujesz pomocy, zadzwoń pod numer +48 515 123 875 lub wyślij wiadomość e-mail na adres info@safaritents.pl. Czas realizacji zamówienia to czas potrzebny odprzygotowania zamówienia do wysyłki. Jeżeli status produktu w Sklepie oznaczony jest symbolem „w magazynie“ Sprzedawca zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, by wyniósł on maksymalnie 14 dni od momentu wpłynięcia należności za dane zamówienie na konto rachunku bankowego Sprzedawcy. Jeżeli status produktu w Sklepie oznaczony jest symbolem „w produkcji“ Sprzedawca zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, by wyniósł on maksymalnie 2 miesiące od momentu wpłynięcia należności za dane zamówienie na konto rachunku bankowego Sprzedawcy. Zamówienia dokonane w weekendy i dni ustawowo wolne od pracy są realizowane w wyżej wymienionych terminach licząc od pierwszego dnia roboczego. Zamówienie jest uznawane za ważne i wiążące tylko, jeżeli formularz zamówienia został prawidłowo wypełniony przez Nabywcę i wysłany do Sklepu przy wykorzystaniu systemu rejestracji i mechanizmów zawartych na stronach internetowych, o ile przepisy prawa nie stanowią inaczej. Korekty do zamówienia Nabywca może wprowadzić wyłącznie przed jego zatwierdzeniem do realizacji przez Sprzedawcę. Nabywca musi złożyć korektę zamówienia drogą mailową, a do swej ważności korekta taka musi zostać potwierdzona telefonicznie lub mailowo przez Sprzedawcę. W indywidualnych przypadkach, zaakceptowanych przez Sprzedawcę można także anulować zamówienie opłacone lecz jeszcze niewysłane przez Sprzedawcę. Zamówienia nie opłacone w ciągu 3 dni kalendarzowych będę anulowane. Wyjątek będą stanowić potwierdzone mailowo indywidualne ustalenia ze Sprzedawcą.

3. Ceny i koszty dostawy

Ceny wyświetlane na stronie www.safaritents.pl zawierają ustawowy podatek VAT, ale nie zawierają kosztów dostawy. Koszt każdej metody dostawy jest wyszczególniony na etapie finalizacji zamówienia.

4. Dostawa

Sklep przyjmuje i przetwarza zamówienia z najwyższą starannością. Zamówione produkty dostarczymy na wskazany przez Ciebie adres za pomocą wybranej metody dostawy. Sklep dokłada starań, aby zamówienia były wysyłane najszybciej jak to możliwe i w kolejności, w jakiej zostały złożone. Choć dokładamy starań, aby dostarczać zamówienia w wyznaczonym terminie, nieprzewidziane wydarzenia mogą spowodować opóźnienie dostawy. Dostawa zamówienia odbywa się za pomocą wyspecjalizowanych firm transportowych. Koszt przesyłki ponosi Nabywca, który jest informowany o całkowitym koszcie dostawy przed finalnym zatwierdzeniem danego zamówienia. Informacje o zamówieniu oraz koszcie dostawy zamówienia zostaną również wysłane do Nabywcy drogą e-mailową, po złożeniu zamówienia na adres podany w formularzu zamówienia lub przypisany do usługi konta w Sklepie. Nabywca w miarę możliwości powinien sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru w obecności pracownika firmy transportowej. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Nabywca w miarę możliwości powinien zgłosić ten fakt pracownikowi firmy transportowej, sporządzić protokół reklamacyjny oraz poinformować o tym fakcie Sprzedawcę. Koszt odesłania do Sklepu przesyłki reklamowanej, wymienianej lub zwracanej pokrywa Nabywca, jednak w przypadku zasadnej reklamacji, wymiany wadliwego lub zwrotu wadliwego towaru, Sprzedawca zwraca poniesione przez Nabywcę koszty przesyłki, po uzgodnieniu z nim szczegółów takiego zwrotu. W pozostałych przypadkach (tj. gdy reklamacja, wymiana lub, zwrot wadliwego towaru będą niezasadne) Sprzedawca nie zwraca kosztów przesyłki. Koszt dostawy zagranicznej jest podawany na stronie podczas składania zamówienia. Zasady wysyłki i dostawy można znaleźć na stronie safaritents.pl w zakładce „Dostawa”. Jeżeli masz pytania dotyczące przesyłki skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta Safaritents.pl telefonicznie, dzwoniąc pod numer +48 515 123 875 lub wyślij wiadomość e-mail na adres info@safaritents.pl.

5. Zwroty i wymiany

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Safaritents.pl,ul. Zabłocińska 11a/10, 01-6977 Warszawa, info@safaritents.pl, Telefon: +48 515 123 875) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Szczegółowe informacje na temat możliwości zwrotu i wymianu towaru znajdą Państwo w zakładce Zwroty i Wymiany na stronie www.safaritents.pl.

6. Reklamacje

Produkty oferowane w sklepie posiadają gwarancję producenta, podstawą której jest dowód zakupu (paragon lub faktura VAT). Nabywcy służy prawo do reklamacji zakupionego w Sklepie towaru w wyniku niezgodności otrzymanego towaru ze złożonym zamówieniem, opóźnień w dostawie z winy Sklepu oraz innych przypadkach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Reklamacji nie podlegają: naturalne zużywanie się towaru, uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rozdarcia) powstałe w wyniku użytkowania towaru, uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania towaru lub niewłaściwego użytkowania i konserwacji. Nabywca powinien odesłać reklamowany towar w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu oraz z dowodem zakupu (paragon/faktura) oświadczeniem dotyczącym reklamacji/wymiany, tak aby możliwe było zidentyfikowanie roszczeń Nabywcy. Koszt dostawy ponosi Nabywca, jednak w przypadku uznania reklamacji Koszty dostawy zostają zwrócone na warunkach opisanych w pkt. 3. Naprawiony lub wymieniony na nowy towar jest dostarczany do Nabywcy na koszt Sprzedawcy. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Reklamacje jak również towar podlegający reklamacji należy wysłać na adres: Irena Mańkowska, ul. Zabłocińska 11a/10, 01-697, Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres info@safaritents.pl. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Formularz reklamacji do pobrania: FORMULARZ REKLAMACYJNY

7. Metody płatności

  • Przelewem na konto bankowe BZWBK: PLN

        Tytuł przelewu musi zawierać numer zamówienia.

  • Przelewy24

W przypadku korzystania z bankowości online dostępnej dla najbardziej popularnych polskich banków, możesz skorzystać z płatności poprzez Przelewy24. Twoje konto zostanie natychmiast obciążone kwotą należności. Twoje dane są zaszyfrowane i nie są w pełni ujawniane sprzedającym. Podczas procesu zamawiania zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku, aby sfinalizować proces płatności. 

8. Kolory

Dokładamy starań, aby możliwie wiernie prezentować nasze produkty, ich skład i kolory. Sposób wyświetlania koloru zależy od używanego systemu operacyjnego i sprzętu. Nie możemy zagwarantować, że Twój komputer, monitor lub urządzenie mobilne wiernie odwzoruje kolory.

9. Ochrona danych osobowych

Dbamy o Twoją prywatność i chcemy, abyś w czasie korzystania z naszych usług czuł się komfortowo. Dlatego też szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych oraz plikach cookies, które są wykorzystywane przez nasz Sklep znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Informacje te zostały przygotowane z uwzględnieniem RODO, czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

10. Dane firmy

Irena Mańkowska

ul. Zabłocińska 11a/10, 01-697 Warszawa

NIP 6422782979 REGON364189780

e-mail: info@safaritents.pl

Telefon +48 515 123 875 

24/08/2018

Product added to wishlist
Product added to compare.

Safaritents.pl używa plików cookie, aby zapewnić Ci najlepsze wrażenia podczas robienia zakupów. Korzystając z naszych usług, akceptujesz używanie takich plików. Dowiedz się więcej o plikach cookie oraz o tym, jak można je wyłączyć.